11 januára 2023

Depresia pokračovanie...

 

Ako som tu pred časom písal, že mi tabletky na depresiu nefungujú, tak konečne som zaznamenal úspech. Ale trvalo to 4 mesiace skúšania a menenia medikácie. Z húpačky nálad som sa postupne prepracoval až skoro na úplné dno a po tom, ako mi doktorka už v stave zúfalstva navrhla hospitalizáciu a ešte mi zmenila lieky, tak konečne zabrali. Z posledného obdobia asi 3 týždne som nemal ani raz zlý deň. Keď je aj také útlmové počasie a mal by som byť dole, tak to zvládam len s jemným smútkom / prepadom na pozadí. Inak je mi fajn, dokonca som mierne nad priemer veselý. Za x rokov je to nečakaný stav a zlepšenie. Díky za tie lieky. Príbalový leták radšej nečítať :D tie nežiaduce účinky sú niekedy dosť strašidelné. Ale pozitíva sú väčšie ako to riziko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Depresia pokračovanie...

  Ako som tu pred časom písal, že mi tabletky na depresiu nefungujú, tak konečne som zaznamenal úspech. Ale trvalo to 4 mesiace skúšania a m...